дистанційне навчання






З 1 вересня 2023 року

Для учнів 2, 3-4 х класів

https://meet.google.com/tyf-bidr-akv













29.03.2022 р.
3 клас
Виконати в зошиті завдання на ст.44-45

28.03.2022 р.
2 клас
Виконати завдання в зошиті на ст.48-49














Велике прохання до дітей та батьків серйозно та відповідально віднестися до дистанційного навчання!

Шановні учні!
Продовжуємо дистанційне навчання!

2021 рік

19 квітня 

Інформатика 3 класи
Завдання:
В зошиті виконати ст. 48 (1, 3), ст. 49 (5)


Інффоматика 2 класи
Завдання:
В зошиті виконати ст. 50 - 51

Посилання в міт














22.05.2020 р.
Російська мова
3 класи
Прочитать и пересказать родителям текст упр.503. Ответить на вопросы в конце текста.


20.05.2020 р.
Інформатика

5 клас

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5, 6 у грі "Лабіринт". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту

Інформатика
6 клас
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 1,2, 3 у грі "Пруд Tutor". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту

Інформатика
7 клас
1)Пройти онлайн- тести та переслати скрін результату на електронну пошту.
https://onlinetestpad.com/ua/test/383544-%D1%96nformatika-pidsumkovij-test-7-klas


2) Пройти тести за посиланням   https://cutt.ly/CyI0A0K


19.05.2020 р.
Російська мова
3 класи


Выполнить годовую контрольную работу 


18.05 2020 р.
Основи здоров`я
8 -А клас
1) Опрацювати п.27-28
2) Виконати тестові завдання:   https://cutt.ly/8yR1fPV


14.05.2020 р.
Інформатика
8 класи
1) Опрацювати п.32 "Діаграми різних типів"
2) Переглянути презентацію. 

https://cutt.ly/CyQYUOv

3) Виконати впр.2 ст. 213
а) створити таблицю за зразком
б) по таблиці вставити 4 види різних діаграм

13.05.2020 р.
Інформатика


7 класи
Виконати практичне завдання 3 по зразку.(ст. 211) Зверніть увагу на формулу! (п.2)

3. Скопіюй формулу з клітинки Е3 для обчислення калорійності кожного продукту з таблиці. 
( Скрін переслати на електронну пошту)
Інформатика

6 класи
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5,6 у грі "Пташка". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com


Інформатика
5 класи
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 3/4 у грі "Музика". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com



12.05.2020 р.
Русский язык


3 классы
1) Прочитать рассказ упр.491, составить устно по тексту вопросы.
2)Пройти тесты подготовки к контрольной работе ( некоторые вопросы надо писать, а оценивать буду отдельно. Если написано правильно, то за каждый ответ +1 балл)                 

Інформатика
2 класи
Виконати завдання в зошитах ст 38-39 ( №1, 2,3), ст.40-41 ( №1, 2,3)

08.05.2020 р.
Русский язык

3 классы
1) Прослушать аудиозапись сказки "Лиса и козёл)

2) Прочитать текст "Лиса и козёл"( упр.476, 3 раза)
3) Уметь пересказывать и отвечать на вопросы на ст. 157.


07.05.2020 р.
Інформатика

8 класи
1) Виконати практичну роботу № 15 (2 завдання "Тематична атестація"на ст. 208)
2) Створити таблицю по зразку, знайти середній бал та підсумкову оцінку за тему( по формулам), застосувати умовне форматування (як у завданні) і скрін переслати на електронну пошту.


Збільшила розмір, щоб було зрозумілі прізвища.










06.05.2020 р.
Інформатика
6 класи

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 7, 8 у грі "Черепашка". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com

Інформатика

5 класи

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 1, 2 у грі "Музика". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com


Інформатика


7 класи
Виконати практичне завдання та переслати на електронну пошту.




1. Запустіть табличний процесор Excel 2007.

2. Виконати по зразку.




3. Роздивіться зразок діаграми, яку потрібно побудувати 










4. Виділіть діапазон клітинок A2:Е4 з даними і підписами, які потрібно використати на діаграмі.

  5. Виберіть на вкладці Вставлення в групі Діаграми тип Стовпчаста, вид гістограма.
 6. Перемістіть діаграму на аркуші під таблицю. Для цього виділіть діаграму та перетягніть її в потрібне місце.
   7. Змініть розміри діаграми, щоб її ширина дорівнювала ширині табли­ці. Для цього перетягніть нижній кутовий маркер у потрібне місце.
    8. Додайте до діаграми заголовок діаграми Успішність учнів. Для цього ви конайте Знаряддя для діаграм => Макет => Підписи => Назва діаграми =>Над діаграмою і введіть потрібну назву в поле Назва діаграми.
 9. Додайте до діаграми назву головної вертикальної осі Бали. Для цього виконайте Знаряддя для діаграм => Макет => Підписи => Назва осей => Назва головної вертикальної осі => Обернена назва і введіть потрібну назву в поле Назва осі .
10. Розмістіть легенду внизу діаграми. Для цього виконайте Знаряддя для діаграм => Макет =>Легенда => Відображати легенду внизу.
11. Відформатуйте об'єкти діаграми, використавши стиль 26. Для цього виконайте Знаряддя для діаграм => Конструктор => Стилі діаграм і виберіть потрібний стиль у списку.
12. Змініть дані в таблиці на власний розсуд, прослідкуйте за змінами на діаграмі.
13. Змініть тип діаграми на стовпчаста об'ємна конічна. Для цього ви­конайте Знаряддя для діаграм =>Конструктор => Тип => Змінити тип діаграми і виберіть потрібний вид.
14. Поміняйте місцями рядки і стовпці на діаграмі. Для цього виділіть діаграму та виконайте Знаряддя для діаграм => Конструктор => Дані =>Перехід рядок/стовпець.
  15. Видаліть з оновленої діаграми легенду (рис. 4.73). Для цього виділіть на діаграмі легенду й натисніть клавішу Delete.
 16. Перемістіть діаграму на окремий аркуш. Для цього виконайте Знаряддя для діаграм => Конструктор => Розташування => Перемістити діаграму і виберіть перемикач окремому.



Зробити скрін двох листів та переслати на електронну пошту
alla.tretyakowa2015@gmail.com

05.05.2020 р.
Русский язык
3 классы
1) Посмоторите видеоролики про историю письменности и книгопечатания.





2) Прочитать упр. 468
3)Выполнить укпр.473( 1 задание)
(в тетрадях)


Інформатика
2 класи
Виконати малюнок в програмі Tux Paint




04.05.2020 р.
Основи здоров`я
8-А клас
Для тих учнів, хто не виконав завдання.


1) Опрацювати п.24 "Закони і правоохоронні органи Уккраїни"

2) За допомогою таблиці на ст. 154 записати в зошиті як змінюються з віком права і обов`язки. (скрін переслати на електронну пошту або Viber)

Інформатика
4 класи
Перегляньте відео і створіть гру в програмі Scratch


30.04.2020 р.
Інформатика

8 класи
1) Перегляньте відео.  



2) Виконати практичну роботу № 14 (завдання 3,5) Скрін переслати на пошту. ( У завданні 3 - тільки свої дані,тобто те, що вдома використовується, скільки разів. Єдине, що можно взяти так це потужність приладів.)

29.04.2020 р.

Інформатика
5 класи
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 1 - 2 у грі "Фильм". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту: alla.tretyakowa2015@gmail.com

Інформатика
6 класи

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 3, 4 у грі "Фильм". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com


Інформатика
7 класи
Завдання:
1) Опрацювати п.25 
2) Переглянути відеоурок (обов`язково)
3) Виконати впр.1 (Мобільні телефони). Створити стовпчасту і секторну діаграми. (Скрін переслати на пошту) 


28.04.2020 р.
Російська мова 
3 класи
1) Повторить правило на ст.148 
2)Выполнить упр.459 (в тетрадях).

Інформатика
2 класи
Намалювати малюнок в програмі Tux Paint


27.04.2020 р.
Основи здоров`я
8 -А клас
Завдання:
1) Опрацювати п.24 "Закони і правоохоронні органи Уккраїни"
2) За допомогою таблиці на ст. 154 записати в зошиті як змінюються з віком права і обов`язки. (скрін переслати на електронну пошту)

23.04.2020 р.
8 класи
Інформатика
Тема: Умовне форматування даних.

Умовне форматування дає змогу легко виділяти цікаві клітинки або діапазони клітинок, підкреслювати незвичайні значення та візуалізувати дані за допомогою гістограм, шкали кольорів і наборів піктограм, які відповідають певним варіаціями даних.

Для умовного форматування вмісту клітинок необхідно виділити клітинки, до яких застосовуватиметься таке форматування: на вкладці Основне в групі Стилі обрати інструмент Умовне форматування. Після цього слід обрати тип умовного форматування для створення нового правила виділення клітинок або гістограми, кольорові шкали чи набори піктограм.
Під час створення нового правила виділення клітинок можна обрати умову для форматування, задати значення, з якими слід порівнювати значення з діапазону клітинок, та вказати формат, який необхідно застосувати.
Якщо серед запропонованих форматів жоден не підходить,   можна  обрати  варіант Настроюваний формат, при цьому буде відображене вікно Формат клітинки, в якому можна задати будь-які параметри форматування символів, заливки, меж тощо.


Завдання:
1) Опрацювати ст.202-204
2) Перегляньте відео " Як скористатися засобом умовного форматування" 
3) Виконати вправу 6 на ст. 204 та скрін переслати мені на електронну пошту. 

22.04.2020 р.
Інформатика
7 класи

1. Повторити обчислення в електронних таблицях, переглянувши відеоурок. 
2. Виконати завдання, що у відеоуроці, але вставити свої числа і корисні копалини. Знайти середнє значення і суму.
(Сфотографувати і переслати на мою електронну адресу)

6 класи
Інформатика

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5, 6 у грі "Черепашка". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту.

5 класи
Інформатика
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5 - 6 у грі "Черепашка". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту.


21.04.2020 р.
Інформатика
2 класи
Намалювати малюнок в програмі Tux Paint
21.04.2020 р.
Шановні учні 3-х класів, будь ласка виконайте тест по темі "Глагол"(для тих, хто не виконав)

Тема урока: "Слова, служащие для связи слов в предложении"
Изучение нового материала
1.Работа над правилом
-Еще раз просмотрите текст упражнения 451. Как пишутся маленькие слова с другими словами?
-Прочитайте правило.
-Запомните! Служебные слова всегда пишутся раздельно!

2. Практическое применение правила
- Спишите , раскрывая скобки,упр.452.
-Запомните! Служебные слова никогда не употребляются с глаголами.

3. Спишите упр.453, раскрывая скобки слова, которые пишутся слитно, а потом раздельно.


17.04.2020 р.
Російська мова
3 классы
Тема: "Слова для обозначения действий"
Задания:
1) Выполнить упр. 450 (в тетрадях)
2) Выполнить тест по ссылке   https://cutt.ly/rt8Z87W


16.04.2020р.
8 клас
Інформатика
Завдання:
1)Перегляньте відео по завданням. 
https://cutt.ly/Gt3yXSK              https://cutt.ly/tt3y02l     
2)Виконати завдання 1, 2 практичної роботи 14 та переслати на електронну пошту.


15.04 2020р.
6 клас
Інформатика

1. ВИКОНАЙте  ЗАВДАННЯ  

   HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/2967210

2. ЗРОБити  СКРІНШОТ ВИКОНАНОГО ЗАВДАННЯ ТА НАДІслати НА ПОШТУ. 

alla.tretyakowa2015@gmail.com
7 клас
Інформатика
Завдання:

Скрін результатів надіслати на електронну пошту: alla.tretyakowa2015@gmail.com

5 клас
Інформатика
Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru
та виконати завдання 1 - 4 у грі "Черепашка".
Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту: alla.tretyakowa2015@gmail.com


14.04.2020 р.
3 классы
Русский язык
Тема урока: "Слова для обозначения действий"
Задания:
1) Упр. 444 (устно)
2) упр.447 (спишите первые пять предложений)
3) Посмотреть видеоурок и выучить правило.    

2 класи
Інформатика

Погляньте на малюнок, виконані за допомогою графічного редактора і з`ясуйте які інструменти були використані для їх створення.
13.04.2020 р.
3 класи

Інформатика
Виконайте завдання за посиланням в програмі 




https://learningapps.org/2736155

Основи здоров`я
8 клас
Завдання:
1) Опрацювати п.23
2) Перегляд відео  


Пестициди дозволяють господарствам підвищити свою ефективність, збільшити врожаї і скоротити втрати від шкідливих факторів. Без застосування пестицидів різко зростає забур'яненість полів і число хворих рослин, в результаті чого знижується врожайність. Якщо господарства в країні почнуть відмовлятись від пестицидів, то це загрожуватиме продовольчій безпеці населення.
Але, маючи ряд переваг, використання хімічних препаратів призводить до зміни екологічного балансу природного середовища, негативно впливає на живі організми. 
Хімізація сільського господарства – це комплекс заходів, спрямованих на інтенсифікацію сільськогосподарського виробництва на основі сучасних досягнень агрономічної науки і хімічної промисловості.
На полях планети за рік розсіюється понад 500 млн т мінеральних добрив і близько 4 млн т ядохімікатів. Застосування пестицидів приводить до загибелі великого числа шкідливих комах, але не всіх особин популяцій. Особини, що вижили, дають потомство і через якийсь час на полях починають панувати більш стійкі «супершкідники». Масове розмноження комах викликає необхідність застосування нових пестицидів, збільшення дози яких стає небезпечним для здоров'я людей.
Пестициди небезпечні для людей і тварин. Навіть у малих дозах вони викликають отруєння.
3) Виконати тести  https://cutt.ly/etV10Ax


10.04 2020 р.
Російська мова
3 класи
Задания:
1) Выполнить упр. 438(в тетрадях)
2) Просмотреть видеоурок


09.04.2020 р.
Інформатика 8 класи
Тема:Обчислення в електронних таблицях
Завдання: 
1) Опрацювати ст.197-199
2) Виконати впр.3 на ст.198 та переслати мені на електронну пошту.
3) Перегляньте відео по завданню.

Бажаю успіхів!




08.04.2020 р.
Інформатика 5 класи

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 1 - 4 у грі "Лабіринт". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту alla.tretyakowa2015@gmail.com

Інформатика 6 класи

Зайти за посиланням https://blockly.games/?lang=ru та виконати завдання 5, 6 у грі "Лабіринт". Фото або скрін результатів надіслати на електронну пошту:
alla.tretyakowa2015@gmail.com

Інформатика 7 класи
1) Перегляньте відео   





Обчислення в електронних таблицях

Вправа 1.Товарний чек

Завдання. Знайди для даних таблиці Товарний чек суму сплати за кожний вид покупки і  яку суму Всього сплатить покупець за покупки.
Виконати завдання в програмі Eхсel та фото або скрін переслати  на електронну пошту:  
alla.tretyakowa2015@gmail.com




07.04.2020р.
Російська мова
3 класи
Тема: "Слова для обозначения признаков предмета"
Цель нашего урока научиться находить и применять  в речи  слова обозначающее названия признаков, отвечающие на вопросы какой? какая? какое? Какие?
Загадка:
Сам алый, сахарный, Кафтан зелёный, бархатный. 
Что это? (арбуз)
-Какие слова помогли вам разгадать загадку? 
-Что они называют? (Признаки)
Задание: Прочитай. Какой бывает дорога. Выберите из слов, которые подходят( устно)
Прямая, знакомая, квадратная, широкая, вкусная, сельская, горная, грязная, домашняя, гладкая, отличная, голодная, скользкая, сердитая.

Задания:
1) Прочитать упр. 437 (устно) 
2) Посмотреть видео

3) Выполнить упр.450 в тетрадях.
4) Выполнить тесты по ссылке   http://surl.li/brhi

Інформатика
2 класи
Перегляньте відео


06.04.2020 р.
Основи здоров`я 8-А клас
Тема: " Проблема чистого повітря"
Завдання:
1) Опрацювати п.22 та презентацію за посиланням
2) В зошитах виконати завдання на ст. 144, встановити відповідність між екологічними явищами і причинами їх виникнення, сфотографувати і переслати мені на вайбер.
3) Пройти тест за посиланням:

27.03.2020 р.
3 класс
Русский язык
Тема: " Имена прилагательные"
1. Посмотрите видео 
2. Выполните упр. 436 ( в тетрадях)



26.03.2020 р.
4 клас
Інформатика
Перегляньте презентацію 

https://cutt.ly/ItmOb70

8 клас
Інформатика
Тема: "Обчислення в електронних таблицях"
1. Опрацювати ст.194-196
2. Перегляньте презентацію та відео
Пояснення 

  Давайте пригадаємо:
1.      За допомогою чого здійснюються обчислення в електронних таблицях? (Обчислення в електронних таблицях здійснюються за допомогою формул)
2.      Що таке формула? (Формула – це вираз, який задає операції над даними в клітинках електронної таблиці та порядок їх виконання)
3.      З чого починається запис формули? ( Запис формули починається із знака дорівнює)
4.      Що може містити формула? (Формула може містити числа або текстові значення, посилання на клітинки та діапазони клітинок, знаки математичних дій, дужки та імена функцій.)
5.      Які ви знаєте оператори? (Оператори є арифметичні, текстові, адресні та оператори порівняння)

6.      Наведіть приклад арифметичних операторів. (Додавання, віднімання, ділення, множення, піднесення до степеня, відсоток)

Вивчення нового матеріалу

Давайте з’ясуємо що таке посилання?
Адреси комірок і діапазонів, використані у формулах, називаються посиланнями.
Давайте за пишемо різновиди посилань

Посилання
                            
               Відносні                     Абсолютні              Мішані
                      А4                               $А$4                  $A4 або A$4
Давайте опрацюємо разом

 Посилання бувають:

Посилання, яке модифікується під час копіювання
 формули, називається відносним Відносними (А4) – посилання, які при копіюванні коригуються відносно напрямку копіювання (Наприклад, комірка С4 містить формулу А4+В4, при копіюванні А4 зміниться на А5 або А3 в залежності від напрямку копіювання вниз чи вгору, при цьому формула буде справедливою для наступної комірки, С3 = А3+В3, або С5 = А5+В5)Посилання, яке не модифікується під час 
копіювання формули, називається абсолютним
Наприклад, комірка С4 містить формулу
 А4*$В$4, 
при копіюванні А4 зміниться на А5 або А3 в 
залежності від напрямку копіювання вниз чи
 вгору, при цьому В4 залишиться постійною і 
формула буде справедливою для наступної 
комірки, С3 = А3*$В$4, або С5 = А5*$В$ Посилання, у якому під час копіювання формули 
модифікується або номер стовпця, або номер 
рядка, називається мішаним.
  Мішаними  ($А4, А$4) – посилання в якому або назва стовпця є абсолютною, а номер рядка ні, або навпаки. (Наприклад, комірка С4 містить формулу А4*$В4, при копіюванні А4 зміниться на А5 або А3 в залежності від напрямку копіювання вниз чи вгору, при цьому В4 не залишиться постійною і формула буде справедливою для наступної комірки, С3 = А3*$В3, або С5 = А5*$В5).


3. Виконати завдання впр.1" Розрахунки" та переслати на мою електронну пошту.


25.03.2020 р.
7 клас
інформатика
1. Повторити п. з теми " Формати даних та форматування таблиць"
2. Переглянути відеоурок  


3. Всім, хто не пройшов тести, пройти за посиланням      http://surl.li/bcul


5 клас
Інформатика

1. Пеерегляньте відео та спрбуйте виконати завдання в програмі Scratch



6 клас
Інформатика
Перегляньте відео та спробуйте виконати завдання в програмі Scratch



24.03.2020 р.

3 класс
Русский язык
1. Выполнить упр. 434 в тетрадях.
2. Выполнить тесты по ссылке

2 клас
Інформатика
1. Перегляньте відео за посиланням
( повторити програму графічний редактор 
"TuxPaint")






23.03.2020 р.

3 клас
Інформатика
1. Перегляньте відео і сробуйте виконати завдання по відео в програмі "Scratch"



2. Відкрийте посилання і виконайте інтерактивні вправи ( тренування в блозі)

https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-4/20-algoritmi-z-rozgaluzennam



8 клас
Основи здоров`я
1. Орацювати п.21 " роблема чистої води"
2. Перегляньте відео




Вода в житті людини займає вирішальну роль. Дослідники стверджують, що без їжі людина може жити до двох місяців, а без води – до 5 діб, а інші зазначають, що ми і є тим, що п’ємо. За даними ВООЗ, більшість хвороб людини виникає саме від споживання неякісної води

Забруднення джерел

На сьогодні міське водопостачання забезпечується в Україні за рахунок підземних вод лише на 25%. Для більшості країн Європи використання підземних вод сягає 90%, що забезпечує задоволення потреб населення високоякісною питною водою.
До 20% добрив та пестицидів, що використовують на полях, потрапляють у водні об’єкти. Поява таких домішок у воді погіршує її органолептичні показники, а в багатьох випадках створює пряму загрозу здоров’ю і життю людей.

Висновки

Вживання неочищеної і недоочищеної води може призвести до розладів здоров’я, що пов’язані із камінням в нирках, сечовивідній системі, виразками та отруєннями різного характеру.
Загальна кількість води у світі не змінюється, а от її якість змінюється суттєво і не в кращий бік. Останнім часом з’явилася велика кількість бутильованої води, фільтрів для очищення від різних видів забруднень, в тому числі важких металів. Це дає змогу споживачеві отримати воду гарної якості й цілком корисну для здоров’я.
3. Зробити презентацію ( 10 слайдів) на тему "Проблеми чистої води" та переслати мені на електронну пошту alla.tretyakowa2015@gmail.com
Дякую за співпрацю!



20.03.2020 р.
Русский зык 
3- м  классам
1.Просмотреть презентацию и выполнить задание.

Откройте по ссылке.



19.03.2020 р.

Завдання 8 - м класам

Інформатика

1. Опрацюйте презентацію
2. Виконайте завдання ( див. рекомендації)



18.03.2020 р.

Інформатика 6 клас

Тема: "Алгоритми і виконавці"
Пройти тест за посиланням:


Інформатика 7 клас

Тема: " Табличний процесор"
Повторити параграфи та виконати тест за посиланням:


Інформатика 5 клас

Пррогляньте відео про алгоритми та виконайте завдання, що на відео.



17.03.2020 р.
Русский язык
3-м классам
Пройти тест по ссылке на повторение по теме "Фразеологизмы"
http://surl.li/bcgj
1. Посмотрите презентацию по ссылке
2. В тетрадях написать как готовится любимое блюдо вашей семьи. 
3. Прочитать текст упр.399, пересказ


16.03.2020 р.
Завдання 8 - А класу
Основи здоров`я
Повторити п.19 - 20 та пройти тест за посиланням

http://surl.li/bbnk

3 клас інформатика
Перегляньте відео та пригадайте, що таке алгоритм





12.03.2020 р.

Завдання 8 - м класам 

інформатика

Тема: Графічне відображення даних мовами програмування



Результат пошуку зображень за запитом графічне відображення даних засобами мови програмування. відображення рисунків із зовнішніх файлів


Результат пошуку зображень за запитом графічне відображення даних засобами мови програмування. відображення рисунків із зовнішніх файлів


Результат пошуку зображень за запитом графічне відображення даних засобами мови програмування. відображення рисунків із зовнішніх файлів


Перегляньте відео вправи 1 " Озон"



Відео вправи 2 " Перетворення"





4 клас 

інформатика

Тема: "Алгоритми з розгалуженням"






13.03.2020 р.

Русский язык 3 классы

Народные празднования.Народные забавы.


Задание: составить и записать 3-4 предложения о своём любимом народном празднике.










04.02.2020 р.
Учням 8 класу
 Основи здоров`я

Опрацювати п. 17-18, повторити п. 14-16, виконати тест

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf8LzdgxJx1vQDDELkR_1UdW1anD6ddstQ7sLL6Wte80GTS0A/viewform



Учням 3-х класів

Русский язык

1.Упр. 312 читать, пересказывать

2.Углубляем знания о значении слова

Посмотрите видео и выполните упр.329 на стр.110



Учням 6 -х класів

Інформатика

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYkl36-TFMZif8EgP6s18rSFabb_PjF3lmTEJlNxlSdKgOVg/viewform


Учням 5 -х класів
інформатика

Опрацювати ст. 114 - 115










Учням 7 - х класів
інформатика



















16 грудня 



05.04.2019 р.

Інформатика
Домашнє завдання для учнів 3 -х класів:
- скласти план презентації " Про себе" (4 слайди, в зошиті) 
- створити презентацію " Первоцвіти" (5- 7 слайдів) Зберегти на флешку.

Домашнє завдання для учнів 4 -х класів:
- створити презентацію " Міста України" ( 7- 10 слайдів, фотографії та підписи)

Домашнє завдання для учнів 5 -х класів:

Домашнє завдання для учнів 6 -х класів:
Сплануйте та створіть презентацію Віртуальна подорож до Львова.
 Шаблон оформлення виберіть за власним смаком, макети слайдів за зразком, що наведений на рисунку. Використайте такі дані про місто Львів: 
Засноване у ХІІІ столітті, розміщене на річці Полтаві, засновник – король Данило Галицький.
 Краєвиди Львова – собор Святого Юрія та площа Ринок.
 Виберіть макет і створіть четвертий слайд із заголовком Львів сучаснийрозмістивши на ньому  одну фотографію сучасного міста та такі дані: населення – близько 800 тис. чол., центральна вулиця – проспект Свободи, головна площа – Площа ринок.  


Кр
Крає
Домашнє завдання для учнів 7 -х класів:

Домашнє завдання для учнів 8 - А класу:
- опрацювати ст.209-215, вправи 1,2.

Домашнє завдання для учнів 9-Б класу:
- опрацювати ст.191-196. Створити свій сайт.

28 января 2019 г.
Ученикам 2 - х классов
Русский язык
1.Повторить стихотворение " Снежинки"(выучить тому, кто не выучил)
2. Подготовиться к контрольной работе: выполнить упр.230, 232,233 ( письменно)
упр. 229 (читать, пересказывать)

Учим букву мягкий знак


Учим буквы Ъ и Ь





Учням 8 класу
інформатика

Опрацювати ст. 149 - 155
Виконати в програмі Lasarus вправа 5 ст.149

Учням 9 -Б класу
інформатика

Опрацювати ст. 149 - 156
Виконати завдання: Створити буклет " Моє захоплення", та інформаційний бюлетень " Цікава наука"





Зберегти на флешку ( на оцінку)

24 січня 2019 року

Виконати завдання учням 5 класів






Для учнів 7 класів
Подивитися приклади ігрових проектів і створити свій.






Інформаnика 2 клас

Перегляньте відео" Казка про Інтернет"






Ученикам 4 - х классов.
Просмотреть видео, выполнить задания в дополнительную тетрадь.
Выполнить упр. 264 ( А, Б), выучить правило стр.107



Выполнить упр. 271 в дополнительных тетрадях.

Тесты для 4 классов по русскому языку по теме «Однокоренные слова».

Перейти по ссылке.


https://docs.google.com/forms/d/1rdOTX04KetywieAJzdLPgBbZiBDIR2CBBRUK5mtYroE/edit





9 лютого інформатика 2 клас




Інформатика 5 клас
Перегляньте відео " Середовище складання та виконання алгоритмів"








6 клас інформатика


Перегляньте та спробуйте виконати завдання.






      18 жовтня 2018 року

Завдання: Переглянути відео.   

Учням 9-Б класу створити презентацію про Шостку (10 - 12 слайдів)

Учням 8-А класу опрацювати п.7 ст.46-57 

3 клас




4 клас




5 клас





6 клас





7 клас


















23.10.2019р.

Велике прохання до дітей та батьків серйозно та відповідально віднестися до дистанційного навчання!


Практичне завдання


 Учням 5-Х класів



Увага!Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1.Гетьмани України.
Завдання. Знайди в Інтернеті відомості про гетьманів України за допомогою браузера GoogleChrome.

1.     За допомогою ярлика на Робочому столі завантаж браузер GoogleChrome. Пересвідчись, що пошукова служба Google завантажилась автоматично.
2.     На головній сторінці вікна пошукової системи в рядку пошуку введи пошукову фразу гетьмани України та натисни клавішу Enter.
3.     Вибери посилання Українські гетьмани і кошові отамани – Вікіпедія. Ознайомся з відомостями, поданими на сторінці.
4.     Якщо сторінка була відкрита в тому самому вікні, натисни на панелі інструментів відповідну кнопку для повернення.
5.     Переглянь зображення гетьманів України. Чи відомо тобі щось про гетьманів, історичну епоху, у якій вони жили? Чи однакові відомості про них ти читав у дитячих енциклопедіях та Інтернеті?
6.     Закрий вікно браузера .

Вправа 2.Визначні місця Сумщини.
Завдання. Знайди відомості про визначні місця Сумщини

1.     У папці 5 клас створи документ MicrosoftWord з іменем визначні місця Сумщини.
2.     Користуючись браузером GoogleChrome знайди інформацію про заснування м. Шостка.
3.     Скопіюй абзаци з цією інформацією та встав у власний документ MicrosoftWord (за бажанням додай фотографії).

Закрий всі відкриті вікна.
Переслати завдання на почту вчителя alla.tretyakowa2015@gmail.com




7 клас 
Прочитати етапи створення інформаційних моделей

Побудова  інформаційної  моделі  виконується  за  таким  алгоритмом :

1. Визначити мету створення моделі.2. Визначити  предметну  область  дослідження,  для  якого  створюється  модель.3. Виділити ті властивості об’єкта, які є суттєвими для дослідження.4. Установити  взаємозв’язки  між  значеннями  вибраних  властивостей,між  даним  об’єктом  та іншими  об’єктами  предметної  області,  що  є суттєвими для дослідження.5. Вибрати форму подання інформаційної моделі.6. Вибрати засіб,  з використанням якого буде подано модель.7. Зобразити модель відповідно до вибраної форми подання, відобразив­ши в ній суттєві властивості та встановлені взаємозв’язки.

Розглянемо створення інформаційної моделі на прикладі об'єкта «яблуко».
Для художника в цьому об'єкті найважливіше зовнішній вигляд фрукта, місце, куди падає тінь, розміщення яблука відносно інших об’єктів. І швидше за все, його інформаційна модель буде відображена у вигляді ескізу або якогось рисунка. Для садівника важливими є строки дозрівання яблук, їх якість, розмір, схильність яблунь до хвороб тощо. Для цього зручним буде табличне подання інформації Біолог, створюючи модель, буде враховувати процеси перетворення квітки на яблуко, його будову та ін. Дієтологу важливим буде значення енергетичної цінності плодів.

Завдання
Виконати завдання і переслати на пошту alla.tretyarowa2015@gmail.com



6 клас
Завдання: побудувати будинок майбутнього в графічному редакторі Paint
( переслати за адресою alla.tretyakowa2015@gmail.com)


5 клас
Пройти тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQxF7gSHLhl4DyMawNIw7-Mg7L42Oahco7U5dS8N6mCaSMRA/viewform

Комментариев нет:

Отправить комментарий

https://docs.google.com/forms/d/1n3lQWjzZ7HQWazl7ZTIhxL7zg6O4OVnBcQx50YGSMws/edit